+372 5663 1020KONTAKT
0item(s)

Ostukorvis pole tooteid.

Product was successfully added to your shopping cart.

Kasutustingimused

Üldtingimused

TopToy on kvaliteetseid mänguasju müüv e-pood, mida haldab TopToy OÜ;
TopToy e-poest toodete ostmisel kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused. 

Lepingu sõlmimine

TopToy müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid tooteid;
TopToy ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest TopToy arvelduskontole. 

Hind
TopToy e-poes müüdavate toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud   tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind;

Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused

TopToy teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukordi, kus tootelehel märgitud laosseis ei ole õige. Mis juhtub siis, kui oled tellinud toote, kuid see on tegelikult otsa saanud? Sellisel juhul võtame Sinuga  esimesel võimalusel ühendust.

TopToy teeb kõik võimaliku, et toote fotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad mõnikord erineda toote tegelikust väljanägemisest. TopToy uuendab ja täiendab toodete infot regulaarselt, et tagada kirjelduste asjakohasus. 

Konto loomine

TopToy e-poe konto loomine ei ole ostmiseks kohutuslik, kuid annab mitmeid lisavõimalusi. TopToy e-poe kontoga on võimalik kiire ja mugav tellimine, aadresside haldamine, tellimuste ajaloo jälgimine, oma arvustuste nägemine ja salvestatud kaartide haldamine. 

Toote valimine

Valige e-poest endale sobiv toode/tooted;
Lisage toode/tooted ostukorvi vajutades rohelist nuppu “lisa korvi”. Nupu kõrval lahtrist saate valida toote koguse, mida saate hiljem muuta ka ostukorvis.
Järgenvalt ilmub Sulle ette “ostukorv.” Ostukorv säilib endisena ka ostukorvi lehelt lahkumisel. 
Paremal kõrval on Sul võimalik näha ostukorvi summat ning Sinu poolt valitud tooteid ja nende kogust. 

Tellimuse vormistamine

Kui olete endale kõik tooted ostukorvi lisanud, siis liikuge ostukorvist edasi tellimust vormistama vajutades nupule “vormista ost”.
Vajutades nuppu “vormista ost” avatakse Sulle tellimuse kinnitamise lehekülg. Palun täida nõutud väljas, mis on tähistatud tärniga; (*) 

Kui Sul on kõik vajalikud väljad täidetud, vajuta “jätka”. Seejärel avaneb lehekülg “tellimuse ülevaade”.

Toodete eest tasumine

TopToy e-pood kasutab Maksekeskust internetimaksete lihtsaks ja turvaliseks kogumiseks. 

Tellimuse ülevaate” lehekülje on Sul võimalik näha oma tellimuse õigsust veel enne seda kui suundud maksma.

Toodete ja transpordi eest tasutakse Maksekeskuse pangalingi kaudu. Tutvuda AS Maksekeskuse üldtingimustega on Sul võimalik kohe oma tellimuse all, vajutades rohelistkirja “olen tutvunud ja nõustun tingimustega”. Kui aga siiski, midagi jääb arusaamatuks, palume vajutada nuppu “vajad abi”, mis kuvab Sinu jaoks kõik vajalikud kontaktid.

Järgmiseks vali sobiv “makseviis”.  TopToy e-poes saad tasuda Swedbank’i, SEB, Nordea, Danske Bank või Krediidipanga pangalingi kaudu. Vajutades kuvatud pangalogode peale, suunatakse Sind eelnevalt valitud internetipanka, kus Sa saad makes lõplikult sooritada. 

NB! Tellimuse kinnitamiseks tuleb kindlasti vajutada pärast maksmist nupule “Tagasi kaupmehe juurde” . Vastasel juhul tellimust ei aktiveerita.
Peale maksmise kinnitamist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta. Ongi kõik! Oled saanud uue toote omanikuks!

Kohaletoimetamine

TopToy e-poest ostes on Sul võimalik valida mitme erineva kohaletoimetamise viisi vahel:

Omniva pakiautomaat (2,99 EUR. Eesti siseselt TASUTA ostudele alates 35€). Tellitud toode/tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest Sinu e-posti aadressile. Toote/toodete tellimiseks Omniva pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. Endale lähima Omniva pakiautomaadi leidmiseks vaata siit pakiautomaatide kaart. Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-I teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi. Pea meeles, et pakki hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäev. Juhul kui Sa ei lähe pakile selle aja jooksul järele, saadekase pakk tagasi meile. (Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st)

Itella SmartPOST pakiautomaat (2,99 EUR. Eesti siseselt TASUTA ostudele alates 35€). Tellitud toote/tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest Sinu e-posti aadressile. Toote/toodete tellimiseks Itella SmartPOST pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. Endale lähima Itella SmartPOST pakiautomaadi leidmiseks vaata siit pakiautomaatide kaarti. Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb Sulle sellest teade SMS-I teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi. Pea meeles, et pakki hoitakse Itella SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe pakile selle aja jooksul järele, saadetakse pakk tagasi meile. (Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st)

Eesti Posti postkontor (3,5 EUR. Eesti siseselt TASUTA ostudele alates 35€). Toote/tooted saad postkontorist kätte keskmiselt 3 päeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile. Kui Sinu poolt tellitud toode/tooted on jõudnud postkontorisse, saadetakse Sulle kiri infoga, millisest postkontorist paki kätte saad. Paki hoiutähtaeg postiasutuses on viisteist kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe pakile selle aja jooksul järele, saadetakse pakk tagasi meile.

Omniva ja SMARTkuller kulleriteenused (5 EUR. Eesti siseselt TASUTA ostudele alates 100€). Tellitud toode/tooted toimetatakse kulleriga Sinu tellimuses märgitud aadressini 48h jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile. Kulleriga kättetoimetamise korral helistatakse kliendile ette ning lepitakse kokku sobiv aeg saadetise kättetoimetamiseks. Ärikliendile toimetatakse saadetis ettehelistamiseta pakil näidatud aadressile.

Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule postiasutusse ning saajale edastatakse postisaadetise saabumise teade kirja, SMS-i või e-kirja teel.

Juhul, kui klient ei lähe pakile järele käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, hüvitab klient korduva saatmisega seotud kulud

Tellitud toode/tooted peaksid Sinuni jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis. Kui pakend on transpordil viga saanud, siis palun anna meile sellest koheselt teada e-posti teel info@toptoy.ee või helistades 56631020.

Toodete tagastamine

TopToy e-poest ostetud toode/tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates paki Omniva pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati või Eesti Posti postkontorisse saabumise teate kättesaamisest.

Kauba tagastamine on Ostja kulul.

Tagastatud kauba pakend ja kaup ei tohi olla mingil määral rikutud ja kaup peab olema avamata originaalpakendis. Rikutud pakendis või rikutud toodet ei ole võimalik tagastada. 

Toote/toodete tagastamisel palume lisada teatesse ostja nimi, kontaktandmed, kuupäev, tagastatava toote nimetus, tellimusnumber ja 

tagastamisepõhjendus

Garantii ja nõuetele mittevastava toote/toodete tagastamine

TopToy e-pood vastutab toote/toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid tootel/toodetel selle üleandmise ajal ja ilmnevad 2 aasta jooksul alates toote/toodete Sulle üleandmisest.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Sul õigus nõuda nende asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu.

Toote tagastamine toimub käesoleva lepinguga sätestatud korra järgi.

TopToy e-pood ei vastuta:

  • Kliendi poolt rikutud toote eest
  • Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest
  • Toote kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgmise või hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest

Toote nõuetele mitte vastavuse või puuduse korral palume sellest teatada e-mailile info@toptoy.ee või telefonile 56631020.

Ostjale kantakse tagastatud kauba eest tasutud summa ilma transpordimaksumuseta Ostja pangakontole 1-3 päeva jooksul alates kauba tagasisaamise päevast.

Kliendi privaatsus

TopToy e-poel ei ole õigus levitada kliendi andmeid. 
Isikuandmeid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja edastatakse kullerteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses.